در پاسخ به این تن کیلومتر باید به دولت گفت که ما رانندگان و کامیونداران نه یارانه سوخت میخواهیم، نه لاستیک التماسی، نه تن-کیلومتر فرمایشی فقط میخواهیم دولت در اقتصاد حملونقل جادهای دخالت نکند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ما با ادغام دو وزارتخانه راه و مسکن بایکدیگر مخالف بودیم ولی مجلس آن راتصویب کرد؛ ادغام این دو وزارتخانه باهم کار بسیار اشتباهی بود.
کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس با انتشار یک گزارش سیاستی تحت عنوان «تخصیص سهمیه بنزین به هر نفر بر بستر کد ملّی خانوار» پیشنهادی در خصوص سهمیهبندی بنزین ارائه کرد که براساس آن سهمیه بنزین یارانهای باید به صورت «ماهانه ۳۰ لیتر بنزین ۱۰۰۰ تومانی به ازای هر فرد» در نظر گرفته شود و نرخ مصارف مازاد بر سهمیه نیز (نرخ آزاد) در بازاری که بین مردم برای خرید و فروش سهمیه شکل میگیرد یا توسط دولت، تعیین شود.
مدیر تنظیم بازار خراسان رضوی ابراز عقیده کرد: علت افزایش قیمت مرغ مشکلات حمل و نقل خصوصا حمل ونقل نهادهها است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با اشاره به ضرورت جذب مشارکت عمومی در راستای افزایش ایمنی جادهها، گفت: در استان یزد چهار هزار و 550 کیلومتر راه وجود دارد.
کمیسیون تلفیق مجلس در بررسی و تصویب لایحه بودجه سال آینده کشور در بند «ج» وزارت نفت را ملزم کردهاست چهار میلیون تُن قیر (VB) را رایگان به به ارگانهای دولتی بدهد، این ارگان ها شامل وزارتخانههای جهاد با ١٣ درصد و راه با ٥٤ درصد سهم، بنیاد مسکن ١٧ درصد، وزارت کشور ١٣ درصد و وزارت آموزشوپرورش یعنی بخش متولی نوسازی مدارس هم سه درصد از این میزان را دریافت است.